Příslušným nastavením vašeho webového prohlížeče vyjadřujete souhlas, resp. nesouhlas s využíváním cookies při návštěvě naší webové stránky. Cookies nám pomáhají při zabezpečení kvalitních služeb. Zablokování těchto souborů může vést k nesprávnému, resp. neúplnému nastavení parametrů pracování některých služeb. Více informací.

Reklamace zboží

Máte problém se svým zakoupeným zbožím?

  • Nelze Vám zaostřit dalekohled, nedrží Vám kříž při nastřelování puškohledu, nebo máte jiný technický problém s mikroskopem, teleskopem, s nočním viděním nebo termovizí, které jste zakoupili u nás. Ano i to se může stát a Vy v tomto případě máte nárok na reklamaci Vašeho zboží.
  • Abychom Vám celý tento proces usnadnili, připravili jsme pro Vás reklamační formulář. Tento si můžete stáhnout na konci stránky, uložte do počítače, vyplňte a spolu s reklamovaným zbožím zašlete na naši adresu.
  • O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů.

Jak postupovat v případě reklamace?

  • Vyplňte prosím reklamační formulář, který je dispozici ke stažení na této stránce. Stáhnete ho zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko uložit, následně si zvolíte místo na disku, kde se má soubor uložit
  • Reklamační formulář následně otevřete, vytisknete a s perem vypíšete. Doporučujeme závadu popsat co nejpodrobněji, v případě potřeby můžete přiložit i nákres. Na závěr tento formulář podepište
  • Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží, doklad o koupi (fakturu), který slouží zároveň jako záruční list a tento formulář. Zboží je třeba poslat kompletní, podle možnosti v originálním balení.
  • Reklamované zboží zašlete na adresu: JURYKO, s, r.o., Komenského 5, 911 01 Trenčín
  • V případě jakýkoliv dotazů a nejasností nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu pro Vás

 

Čekejte prosím...
Uživatelský panel
Napiště nám zprávu