Příslušným nastavením vašeho webového prohlížeče vyjadřujete souhlas, resp. nesouhlas s využíváním cookies při návštěvě naší webové stránky. Cookies nám pomáhají při zabezpečení kvalitních služeb. Zablokování těchto souborů může vést k nesprávnému, resp. neúplnému nastavení parametrů pracování některých služeb. Více informací.

Výmena zboží do 60 dnů

Přišel Vám zboží, které jste si objednali, ale nejste s ním spokojeni?

  • Ke všech objednávkám se snažíme přistupovat s maximální pečlivostí a zodpovědností a víme, jak nepříjemné je, když ze zakoupeného zboží nemáte radost.
  • Naším cílem je mít zákazníkům, kteří budou spokojeni s námi, i se zakoupeným zbožím, protože pouze v tom případě se k nám vrátí.
  • Všichni zákazníci, kteří u nás zakoupili zboží, jej mohou do 60 dnů od převzetí vyměnit z důvodů popisovaných výše.
  • Naším cílem je nabídnout Vám více času na odzkoušení a rozhodnutí.

Za jakých podmínek lze zboží vyměnit?

  • Zboží nesmí být použit, nesmí být na něm známky používání.
  • Zboží musí být kompletní včetně příslušenství a návodu.
  • Doporučujeme, abyste při rozbalování zboží neponičili originální obal, nebo sáčky.
  • Společně s vráceným zbožím je třeba poslat originální doklad o nákupu.
  • Zboží nesmí být poslán na dobírku, taková zásilka nebude z naší strany přijata.
  • Zásilku doporučujeme při posílání pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží.

Jak postupovat v případě výměny?

  • Vyplňte prosím formulář, který je dispozici ke stažení dole na této stránce. Stáhnete ho zcela běžným způsobem po kliknutí na tlačítko uložit, následně si zvolíte místo na disku, kde se má soubor uložit.
  • Formulář následně otevřete, vytisknete a s perem vypíšete. Do popisu napište, že zboží si přejete vyměnit za jiný model. Také nám napište, jaký model Vám zašleme jako náhradu, případný doplatek nebo přeplatek bude zohlednění ve faktuře. Na závěr tento formulář podepište.
  • Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat zboží, doklad o koupi (fakturu) a tento formulář. Zboží je třeba poslat kompletní, podle možnosti v originálním balení.
  • Zboží zašlete na adresu naší provozovny: JURYKO, s.r.o., Komenského 5, 911 01 Trenčín

Jak dlouho to bude trvat?

  • Požadavek našich zákazníků na výměnu zboží je vyřešena v nejrychlejším možném čase, nejpozději však do 5 pracovních dnů od doručení zboží k nám.
  • Zboží po doručení k nám zkontrolujeme a následně pokračujeme v procesu výměny zboží.
  • V případě jakýkoliv dotazů ohledně výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

 

Čekejte prosím...
Uživatelský panel
Napiště nám zprávu