Jak nakupovat

1. Vyberte si zboží

  • Pokud nemáte žádný produkt vybrán, zvolte si v horním menu kategorii, v níž se nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem
  • Další způsob jak si vybrat produkt je napsat název produktu do vyhledávání v horní části
    Pokud si nejste jisti, který produkt bude pro Vás ten nejvhodnější, můžete si přečíst naše články v blogu, kde najdete množství zajímavých informací.
  • Nebo nás můžete přímo kontaktovat a my Vám pomůžeme s výběrem

2. Vložte zboží do košíku

  • Pokud jste si již vybrali, v detailu produktu klikněte na tlačítko "Do košíku"
  • Zboží se automaticky vloží do košíku a zobrazí se okénko s informací, že zboží je vložen v košíku
  • Následně se můžete rozhodnout zda projdete "Do košíku" a dokončíte nákup, nebo se vrátíte k nákupu a přidáte další zboží.

3. Změna obsahu košíku

  • Pokud ještě nakupujete a chcete si prohlédnout obsah košíku, nebo dokončit objednávku, klikněte na košík v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je přehledně zobrazení seznam zboží, které jste si tam vložili. Můžete ještě změnit jeho množství nebo produkt celkem z košíku vymazat ikonkou křížek.

4. Nákupní košík

  • Zvolte si způsob dopravy, zboží Vám můžeme zaslat, nebo si jej můžete osobně převzít u nás v Trenčíně
  • Vyberte si jeden ze způsobů platby.
  • Vypište své jméno a příjmení, dodací adresu, e-mail a číslo telefonu. O stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem a telefonicky.
  • V případě, že fakturační adresa je jiná než dodací, třeba vyplnit i fakturační adresu.
  • Při nákupu na firmu třeba vyplnit firemní údaje při fakturační adrese.
  • Pokud jste již u nás někdy nakupovali, stačí se přihlásit, Vaše údaje již budou vyplněny. Samozřejmě  je možný nákup i bez registrace.
  • Pokud máte doplňující informace ke objednávce, napište je do pole "Poznámky".
  • Políčka označená * jsou povinná a nezbytné k dokončení objednávky.
  • Na závěr si zkontrolujte všechny zadané údaje, pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku"
  • Po odeslání se Vám zobrazí informace, že objednávka byla odeslána do našeho systému.

5. Potvrzení o přijetí objednávky

  • Hned, jak náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme v pořádku dostali Vaši objednávku.
  • Pokud Vám takový mail od nás nepřijde do 24 hodin, zkontrolujte si adresář nevyžádané pošty (spam). Pokud tam tento mail nenajdete, zavolejte nám na 226 258 207.

6. Zpracování objednávky

  • V případě, že objednávku nelze z jakéhokoli důvodu doručit, budete Vás telefonicky nebo e-mailem neprodleně informovat.

7. Expedice objednávky

  • Po odeslání objednávky od nás dostanete e-mailovou zprávu, že Vaše objednávka je na cestě k Vám. Doručení očekávejte kurýrem do 48 hodin.

8. Stornování objednávky

  • V případě, že se rozhodnote z jakéhokoliv důvodu objednávku zrušit, co nejdříve nás prosím kontaktujte nejlépe e-mailem, nebo telefonicky.

 

Čekejte prosím...
cross
Uživatelský panel